Բեմադրությունների մասին


Երեկ ընգերներիցս մեկը` Կորնելիյ ախպերը ավելի ճիշտ, մի կինոի մասին գրեց ու ասեց-հարցրեց բա արժի՞ նաել ժող թե տենց խլամ բանա:

Միշտ արագ թերթում անցնում եմ այս տիպի գրարումները, դե մեկա ինձանից լավ խորհուրդ տվող չի դուրս գալիս, համ էլ բավականին կտրուկ եմ դատում դուրս չեկած ու կինո կոչված զիբիլը: Իսկ այս մեկը … այս մեկը ոչ մենակ չեմ անցե այլ նաև մի կես ժամ ծախսեցի ու լավ որակով քաշեցի տորենտներից (օրհնվի տորենտ հորինողը ընդհանրապես), նայեցի ու e-pub տարբերակով բոլոր մասերը քաշեցի ՍՈՆԻ գրքիս մեջ:

Խոսքը գնումա ԵՆԴԵՐԻ ԽԱՂԸ:

Ով որ կարդացելա էլ կարիք չունի այս գրարումս կարդալու, սակայն կարողենք վիճել ու նույնիսկ մի քիչ հոլիվառ անենք: Բայց ես մի բան հաստատ գիտեմ` այս գիրքը են հազվադեպ գրքերից է իմ կյանքում որ փոխեց ոչ մենակ իմ կարծիքը այլ նաևապագան: Այո գիրքը չթողեց որ են մութ տարիներին սիրտս էլ լցվի մթով ու ստվերներով…

Ո՞նցա բեմադրվել: Դա հարցը որ ինձ հետաքրքրեց ամենա քիչ…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

