Են որ սառնարանի դուռը բացում ես


Հա հենց այ տենց տպավորություննա ստեղծվել մոտս: Չեկ հասկանում ինչի մասին եմ ասում? Լավ, հեսա կբացատրեմ:

Մի ակընթարթ պատկերացրեք որ առավոտ է, դուք վերկացաք ձեր տեղերից ու մի աննշան ձայն կանչում է ձեզ դեպի ԱՅՆՏԵՂ: Ոտքերդ տանում են քեզ ոչ արագ ոչ դանդաղ, ու ահա դու տեղում ես: Նրա սպիտակ մարմինը կանչում է ու խոստանում անակընկալ, արկած ու անմոռանալի հանդիպում: Նա հրավիրում է քեզ դեպի իրա ներքին աշխարհ, քանզի մենակ բացահայտելով ներքին աշխարհը դու կստանաս այն ամենը ինչ խոստացած է: Դու բացում ես նրա ներաշխարհի դուռը ու հասկանում ես որ արդեն մոռացել ես ինչի համար ես ստեղ ու ընդհանրապես ինչի համար ես հայտվել այս աշխարհում:

Ինձ թվումա հիմա հասկացաք կամ հիշեցիք այս տպավորությունը ու զգացմունքը որ ես ապրում եմ ամեն անգամ երբ հանկարծակի մատս կպնումա <<օդնոգլազնիկիի>> նշանին ու բացվում է հեռախոսիս մեջ այս անզուգական ծրագիրը: Ու գիտեք ինչնա խնդալու? Գնալով մեր կուտոկ <<սֆաթագիրքը>> դառնում է … այո այո 

Սխալներ ես գտե? Թքած ունեմ~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

