Արագ ու արագ


Իհարկե, կրկին խոսալու եմ հանրահավաքի թեմայով:Չե, չեմ ուզում ասեմ որ կախվածության մեջ եմ ընկել այս տիպի հանրաին միջոցառումներից, ուղղակի ուզում եմ ասել որ եթե դրանք չեին լինի հարկ կլիներ բեմադրել դրա տիպի մի բան: Դե ժողովուրդը պարապ չի մնում, մամուլը առիթ ունի սպոսնսոռական գումարները կորզելու, ֆեյքերի բանակները ապացուցում են որ իզուր չեն հաց ուրում ու օդ մխտռում ու տենց շարունակ:

Կոնկռետ երեկվա պահով բավականին շատ ասելիք կա: Ու հեսա կասեմ:
Սկսեմ երևի թե երթից` բա դա անելու բանա? Մարդկանց ավտոբուսներով բերել բրախելեք անծանոթ քաղաքի կենտրոնում ու ասումեք էս մի խաչմերուկա, մեկա չեք կորի… Մի մասը լավ էլ կորավ մինջև Սայաթ-Նովա/Աբովյան փողոցների խաչմերուկից հասավ Ազատության Հրապարակ: Են ով էլ չկորավ, եկավ հասավ ու տեսավ որ պիտի կանգնի արևի տակ ու մեկ հատ էլ դրոշակ տվին ասեցին` դավայ դավայ, ուրախ դեմքով…
Բիթի մասսան (կամ ուղղակի տեղյակ էին) եկավ ավտոներով ու իջավ ստորգետնյա կայանատեղի: Դե մենք էլ տենցտ բիթիենք: Լավ կարճ կապեմ, իջա, տեսնեմ առաջի հարթակում տեղ կա վեչ, հարցնում եմ կայանատեղի անձնակազմին` <<բա էս ինչ խաբարա տղեք>>, ասումա` <<բա մեր մոտ այսոր համարում ութ պարունակող մեքենաների ֆեստիվալյա ախպերս>>… նո քոմենտ ոնց ասվումա:
Դուրս եկա հրապարակ ու… Հրապարակը էլ երբեք չի դառնա նույն Ազատության Հրապարակ, առնվազն իմ աջքերում, առնվազն մի քանի տարի: Ես երբեք չեմ տեսել այս քանակի քանոնով դզած չոլկեք նույնիսկ չարբախյան 90-ականնիրիս, ես երբեք չեմ տեսել այս քանակի սափրագլուխ նույնիսկ բանակ տեղ, ես երբեք էլ երբեք <<ՆԻ ԶԱ ՉՏՈ Ի ՆԻԿՈԳԴԱ>>: Ասեմ որ երկու ծանոթ դեմք եմ տեսել ամբոխի մեջ հաստատ չեք հավատա, բայց լուռջ տեսա երկուսն էլ լրագրող էին ու նենց թառս նաեցին վրես որ ստիպված եղա ասեմ որ ես բարգավաճ չեմ ուղղակի եկել եմ նայեմ տպավորվեմ <<ժողովուրդի կողքին>>:
Լավ, անցնենք առաջ: Կանգնեցինք, մտածեծինք որ ոչմեկս հաստատ չի ուզում առաջի շարքում հայտնվի: Մեկ էլ օպլյակողքերովս մի խումբ իջնումա ստորգետնյա կայանատեղի ու մեջների առաջատարը հայտարարումա` <<չմտածես հեսա ժետոն սաղիտ կվեգալեմ կերթանք Ռասյա, մետռոյով պռոբկաները պռոբլեմ չեն>> … զանավես:

Եղան ելույթներ, ամպագոռգոռ վարումը ու պաթեթիկ խոսքեր, եղան վատ ու շատ վատ ելույթներ: Նույնիսկ ցուցակի առաջին համարը խոսեց, չնայաց հետո պառզվեց ջահելությունը նույնիսկ չի իմանում դա վավե… Բայց դե ինք էլ բոցեց` բռնեց սկսեց կմկմալով քաղաքական կոչ կարդալ: Ում? Խի? Բա ասա քեզ պետք էր?
Ու ահա կուլմինացիոն պահը: Ու միանգամից հասկանում ես մասսան ում համարա եկել ու ով է իրականում ամբողջ կուսակցությունը: Ելույթ, ժողովուրդի հետ, ժողովուրդի կողքին, տեր կանգնել ու չվախենալ, վեռտու էս խի հիշեցի:
Երթ դեպի հանրապետության հրապարակ: Բոլորը իրար հետ: Բոլորը ժողովուրդի հետ: Բոլորը ժողովուրդի կողքին:
42 րոպե…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

